contoh surat lamaran kerja cleaning service

contoh surat lamaran kerja cleaning service तल एक शिक्षक वा शिक्षक जागिर लागि लागू गर्न चाहने तपाईं को लागि एक संदर्भ हुन सक्छ । एक शिक्षक हुन चाहने वास्तवमा धेरै मान्छे , विशेष गरी निजामती कर्मचारी । स्थिति प्राप्त गर्न कारण , आफ्नो जीवन संवृद्धि ल्याउन विश्वास । साँच्चै भन्ने हो भने , सरकार आधारभूत तलब र अन्य भत्ता दिएर नागरिक सेवकहरूको अवस्था छ शिक्षकहरू उपलब्ध गराउँछ ।

तपाईं जीवित तल Lamara नमूना पत्र प्रतिलिपि र छ कि तपाईं आफ्नो व्यक्तिगत डेटा संग अनुकूलित । तपाईँ चाहनुहुन्छ स्कूल संस्था मा एक शिक्षकको रूपमा स्वीकार गर्न सक्छ कि त फाइलहरू समर्थन संलग्न गर्न नबिर्स । शिक्षकको रूपमा लागू गर्ने योजना छ भने , तब तिमी एक संदर्भ को रूप मा तल एक नमूना पत्र कवर देख्न सक्छौं ।

सादर संग ,
निम्नानुसार म यसको द्वारा मेरो व्यक्तिगत डेटा लागि को रूप मा, श्री / श्रीमती नेतृत्व मा एक स्कूल शिक्षक वेतन बन्न जागिर आवेदन लागि आवेदन बनाउन :

नाम : Zabir अल अहसन S.Pd
स्थान र जन्म मिति : Berastagi , मार्च 15 , 1985
लिङ्ग : पुरुष
धर्म : इस्लाम
पछिल्लो शिक्षा : एस - 1 अंग्रेजी विभागको
ठेगाना : जीएल । Rose गल्ली , 91 Banyuwangi

उपरोक्त को आधार मा , म श्री / श्रीमती आज नेतृत्व कि स्कूल शुल्क मा एक शिक्षक बन्न जागिरको लागि लागू गर्ने इरादा । आफ्नो विचार लागि , म संलग्न :

1 । पछिल्लो उपाधि 1 पानाको फोटो कपी
2 । ग्रेड को प्रतिलेख 1 पानाको फोटो कपी
3 । पहिचान कार्ड 1 पाना जागिर खोज्नेहरुको को फोटो कपी
4 । आईडी कार्ड 1 पानाको प्रतिलिपि
5 । तस्वीर आकार 3 4 एक्स सेमी 2 टुक्रा

त्यसैले म , सत्य यो पत्र कवर सृष्टि आफ्नो ध्यान र श्री / श्रीमती को बुद्धि लागि म धेरै धन्यवाद भन्न ।

 सजिलो र धेरै व्यावहारिक होइन ? बस कपी र निश्चित दस्तावेज माथि रहन र के तपाईं जाँदैछन् एजेन्सी पठाउने तत्काल स्कूल को लागि एक नयाँ काम आवेदन पत्र हुन सक्छ । पक्कै सफल र माथि राम्रो भाग्य employess रोजगारको आवेदन पत्र नमूना शिक्षक

. Bookmark the permalink.

Leave a Reply