benefits of coconut oil everyday

benefits of coconut oil everyday Mohiotia te hinu kokonati te mo tona hauora ngako kukū , e he pai noa hoki koutou i roto i tona ahua raw . Ko te hinu kai tangohia i te pata kai ranei o kokonata pakari hauhake i te nikau kokonati te hinu kokonati . He tono i roto i ngā kai , te rongoā , me te ahumahi

Nuitia te hinu kokonati tangata e namedropped rite te hou super - pai - no - koe hua merekara . Studies kua whakaatu e rōpū o te hinu kokonati e taea te tauturu i to tatou tinana Maunga ātete ki e rua huaketo me ngā huakita e taea e meinga mate . Ahakoa atu , te reira ano hoki e taea te āwhina ki te whawhai atu rewena , harore me te candida .

 Ihirangi kai i roto i te hinu kokonati :

    oxsidants Anti
    MCT pāhare reo - mekameka
    waikawa Lauric
    waikawa Caprylic
    waikawa Apric

Ko te hua hauora me te whakaora o te hinu kokonati :
mate huka
Te hinu kokonati kia whakapai ake i taiāki huka akomanga, te kūhuka i kātakí mo te wā . Tauturu te reira ia whakahaere ngā taumata huka toto , me te tiaki ki taiāki huka resistance e taea noa te āwhina reira ārai Type II huka .

ahotea tanga
Ko te tino reka te hinu kokonati . Ko te tino reka hoki te kakara tūturu o te kokonati . Ka taea e koe te tono i te hinu ki o koutou mahunga , ka romiromitia e ki te āwhina i tango ngenge hinengaro gentlly .

mate
Kei te tahuri te waikawa Laurid ki monolaurin i roto i te tinana . Kia whakangaromia tenei mate kitakita me viral rite karawaka , rewharewha , kakā C , me te ara HIV . Kia hoki Monolaurin too waewae o Ätene .

Hair tiaki
Te hinu kokonati ko tetahi o nga ara pai , ki te whakarato i ngā matūkai ki to koutou makawe . Te huru hohonu fatty acids i te whekau o te whenu i . Whakarato te pūmua , te whakakore i te pakitea me te mau tāhae i roto i te re - tipu . Whakamahi maha iwi te reira rite te whāhauhau !

Taumaha Ngaronga
Ko te fatty acids i Coconut Oil whakangaro candida ( rewena ururua hoki ) , ka pāngia e te taimaha e taonga , hiahia te warowaihā me te rohirohi . E ngāwari digested ratou , ka tahuri ki te pūngao , i āwhina ki te tere ake ka pākia e , ka āwhina i tahu te ngako penapena .

Heart Health
E kore e te ngako i roto i te hinu kokonati he pānga kino ki runga ki cholesterol . Ko hono mooní , e tauturu te reira whakapai ake i tō kōtaha cholesterol , te ārai i whakaeke ngakau me te patunga , a kia ara whakaora mate ngakau .

papare
Ko te ahurei ngako kukū o te hinu kokonati ngā antibacterial , anti - viral , anti - fungal , ngā anti- Parasitic e te tauturu i te haapuai i te pūnaha ārai mate . E kai ana te hinu kokonati auau ka whakaiti incidences o te mate .

Digestion
Iti muingota MCT i roto i te hinu kokonati e pera e ngāwari digested ki iti riaka n te repe taiaki me te pūnaha kūnatu te . Iwi e mate ana i te mate huka , te mōmona , mate gallbladder ranei te mate o Crohn kia hua nui i te hinu kokonati .

kiri Care
Ko te MCT i Coconut hinu mahi rite ki te whāhauhau kiri tūturu . Hohonu ongó a moisturizing tiaki ratou ki te taiao , me te utu kino tuwhena . Te reira e tauturu hoki ki te anti - hoholo , katoatia , me ara e whakarato ana ētahi tiaki i te ra .

Ko te literature kī he haumaru tonu ki te moni i roto i te whaitake tango hinu kokonati . Ahakoa kua puta ngā kahore ako ōkawa i roto i te moni tangohia mo te painga tino pai , te āhua tetahi ki te rua punetēpu e taea e painga te ra . Aki : e hoko organic , ateate roa , te hinu kokonati matao - aki .

. Bookmark the permalink.

Leave a Reply