manfaat pepaya dan melon

manfaat pepaya dan melon مزایای پاپایا در واقع می تواند در جهان از بهداشت و زیبایی استفاده می شود. نه تنها میوه ها که ما می توانید از مزایای گرفتن ، بلکه بسیار مغذی خوب پاپایا برای سلامتی شما و زندگی روزمره ، اعم از برای افزایش اشتها، بهبود گوارش ، به عنوان یک ماسک برای درمان آکنه مورد استفاده قرار گیرد .

میوه پاپایا رسیده است طعم شیرین خیلی شبیه اعم از کودکان تا بزرگسالان است. در حالی که میوه پاپایا جوان معمولا برای سبزیجات پخته شده و یا به هم بزنید سبزیجات lodeh هم بزنید استفاده می شود.

 میوه پاپایا است که معمولا در حیاط یا باغ کاشته شده پس از آن آسان است برای ما قادر به پیدا کردن این تکه ها. اما اگر شما یک گیاه پاپایا ندارد ، این میوه را می توان در فروشگاه ها و سوپر مارکت ها خریداری شده در این نزدیکی هست . مواد غذایی زیر موجود در میوه پاپایا و مزایای مندرج در آن .

مواد مغذی موجود در میوه پاپایا

    انرژی (کیلو کالری ) : 46
    پروتئین (گرم): 0.5
    کربوهیدرات (گرم): 12.2
    کلسیم (میلی گرم) : 23
    فسفر (میلی گرم) : 12
    آهن (میلی گرم) : 1.7
    ویتامین A ( SI ) : 365
    ویتامین B1 (میلی گرم) : 0.04
    ویتامین C (میلی گرم) : 78
    آب (گرم): 86.7

پاپایا برای فواید سلامتی :

    میوه پاپایا بسیار خوبی است برای کمک به رژیم غذایی ، زیرا حاوی کالری کم ، اما شامل تغذیه بالا .
    پوست پاپایا می تواند به بهبود زخم در پوست کمک کند.
    میوه پاپایا حاوی ضد التهابی و ضد سرطان
    میوه پاپایا می تواند به عنوان سم زدایی ، که حذف مواد سمی از بدن از طریق خوردن میوه تازه پاپایا به طور معمول و به طور منظم استفاده می شود.
    اگر شما مشکلات گوارشی و یبوست، می توان آن را با مصرف میوه پاپایا غلبه بر .
    میوه پاپایا می تواند استقامت را افزایش می دهد به دلیل آن است میزان ویتامین .
    میوه پاپایا می تواند به افزایش سطح قند خون برای بیماران دیابتی جلوگیری می کند.

مزایای پاپایا برای زیبایی :

    می تواند مانع از رشد مو و شوره سر در حال حاضر از راه آنها را به طور منظم مصرف کمک کند.
    میوه پاپایا می تواند از پیری زودرس جلوگیری می کند. دلیل این است که شامل بسیاری از عناصر است که می تواند کمک به مبارزه با رادیکال های آزاد که علت پیری زودرس است.
    آیا می توانم پوست، چگونه به میوه پاپایا سفید و سپس رنده و اضافه کردن چند قطره آب لیمو . ترکیب هر دو مواد تا زمانی که مخلوط شده و سپس در بدن که می خواهید سفید اعمال می شود.
    آیا می توانم از بین بردن جای جوش کمک کند. دلیل این است که محتوای papain در پاپایا ، که یک آنزیم است که می تواند التهاب را کاهش می دهد.

شما می توانید آب میوه پاپایا مصرف به طور مستقیم یا ساخته شده است با توجه به طعم و مزه . علاوه بر پاپایا ، شما همچنین می توانید از مزایای میوه اژدها با توجه به مصرف به صورت روزانه سعی کنید به حداکثر سودمندی . موفق باشید!

. Bookmark the permalink.

Leave a Reply